Sunday, January 3, 2010

گماشتگان خامنه ای مردم بپاخاسته را مورد تهدید قرار دادند


به گزارش رسانه های حکومتی، آخوند صادق لاریجانی رئیس قوه قضائیه رژیم امروز در جلسه مسئولان عالی قضایی گفته است، ما با آن کسانی که علیه نظام اقدام کردند و علیه اصل ولایت فقیه هتاکی کردند عمل قاطعی خواهیم داشت. دستگاه قضایی بدون هیچگونه کوتاهی با قاطعیت و سرعت پیگیر قضای اخیر خواهد بود و مجرمان را مجازات خواهد کرد.

آخوند لاریجانی در این جلسه وحشت خود را از متزلزل شدن موقعیت رژیم و واکنش های بین المللی به سرکوب وحشیانه مردم ابراز کرد و گفت، کسی که از بیرون کشور نگاه می کند وقتی که مجموعه کارهایی که ماهواره ها از این حرکات نشان می دهند نگاه می کند، می فهمد که این طور اعمال مسلما به امنیت کشور ضرر می رساند و چهره نظام را در خارج از کشور مشوح می کند و چهره بدی نشان می دهد .

از سوی دیگر پاسدار مصطفی محمد نجار، وزیر کشور رژیم نیز مردم بپاخاسته را مورد تهدید قرار داد و گفت، این افراد محارب هستند.

پاسدار نجار گفته است اگر کسی در تجمعات ظاهر شود و با اغتشاشگران همراهی کند، پلیس با قاطعیت با وی برخورد خواهد کرد.

وزیر کشور رژیم گفته، این گونه افراد با توجه به نظر فقهی علما و مسئولان قضایی که در چند روز گذشته اعلام کردند، حکم معاند و اقدام کننده علیه امنیت کشور را دارند و محارب هستند و تکلیف محارب هم کاملا روشن است.

No comments:

Post a Comment

درخواست صدور حکم بازداشت بین المللی برای خامنه ای

Image and video hosting by TinyPic