Sunday, February 7, 2010

دعوت جنبش سبز گیلان برای حضور سبزها در راهپیمایی 22 بهمن رشت/مبارزه شروع شده است، در خانه نمانید


مبارزه شروع شده است و نمی توانیم بی طرف باشیم
شبکه جنبش راه سبز (جرس): جنبش سبز گیلان در فراخوانی از سبزهای این استان دعوت کرد تا در راهپیمایی بزرگ 22 بهمن در شهر رشت حضور یابند.
به گزارش جرس در ابتدای این فراخوان آمده است:امروز، هشت ماه پس از کودتای انتخاباتی شاهد آخرین دست و پا زدن های کودتاچیان هستیم. بسیاری از هم میهنان و همشهریان مان بازداشت یا کشته شده اند. آری می زنند، می گیریند، می کشند، اما اگر با هم باشیم مثل روز عاشورای تهران مجبور به تسلیم یا فرار می شوند. ما امروز یاد گرفته ایم که چگونه از تجمع مسالمت آمیز خود دفاع کنیم.



در این فراخوان آمده است: ما جزء اولین شهرهایی بودیم که در برابر دروغ و تقلب آشکار حکومت ایستادیم. در گلسار و منظریه و مقابل دانشگاه علوم پایه، حق مان را فریاد زدیم. در روز قدس و 13 آبان ترس و ناامیدی را رها کردیم و به خیابان آمدیم. در روز عاشورا علیه ظلم شعار دادیم. ده ها تن از همشهریان مان، جوانان، دانشجویان و فرهیختگان این شهر، به خاطر دفاع از حقوق و کرامت همه ما متحمل شکنجه و زندان یا محروم از تحصیل شده اند. برادران تالش ما، فقط به خاطر سنی بودن اسیر بدترین ظلم ها شده اند و خانه و کاشانه شان ویران شده است.

سبزهای گیلان تاکید کرده اند:ما نمیتوانیم در برابر این ظلم آشکار سکوت کنیم. نمیتوانیم اجازه دهیم که ما را گوساله و بزغاله بنامند. نمیتوانیم در خانه بمانیم و سرنوشت کشور و استان خود را از طریق اخبار ماهواره های پارازیت زده دنبال کنیم. امروز کافی است به خیابان بیاییم تا داغ ترین خبر جهان، خود ما باشیم!



در پایان این فراخوان آمده است: همه ما جنایتهای کودتاچیان را از طریق اخبار و رسانه ها دیدیم. همه دیدیم و دانستیم که مبارزه فقط بر سر این نیست که فلان شخص رئیس جمهور بشود یا کس دیگر، بلکه بحث بر سر این است که می خواهند ما را به صورت گوساله و بزغاله و گوسفند خوشه بندی کنند و به جای حق، علف جلوی ملت بریزند. امروز همه میدانیم که اگر به خیابان نیاییم، اگر حق مان را فریاد نکنیم، اگر در برابر ظلم به بی گناهان ایستادگی نکنیم، فردا به خانه هایمان می ریزند وا به یغمایمان می برند. چه بخواهیم، چه نخواهیم مبارزه شروع شده است و ما جزئی از آن هستیم و نمی توانیم بیطرف باشیم. امروز هر تصمیمی بگیریم، خود و همشهریان مان، تا آخر عمر بار مسئولیت آن را بر دوش خواهیم کشید.

زینب کاظم خواه خبرنگار رسمی یک خبرگزاری دولتی بازداشت شد


زینب کاظم خواه خبرنگار رسمی یک خبرگزاری دولتی بامداد امروز توسط نیروهای امنیتی و اطلاعاتی بازداشت شد.

خبرگزاری هرانا - یک روزنامه نگار دیگر شب گذشته توسط نیروهای امنیتی بازداشت و به محل نامعلومی منتقل شد.

به گزارش خبرگزاری هرانا خانم زینب کاظم خواه خبرنگار یک خبرگزاری دولتی ساعت 3 بامداد امروز یکشنبه با یورش 9 تن از ماموران وزارت اطلاعات به محل سکونت وی بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل شد.

ماموران وزارت اطلاعات در مراجعه به منزل این خبرنگار با نشان دادن حکمی که اتهام ایشان را شرکت در تجمعات نوشته بود بازداشت و کلیه لوازم شخصی وی را ضبط کردند.

بازداشت روزنامه نگاران و فعالین سیاسی و مدنی در آستانه سالگرد 22 بهمن با شدت تمام در دستور کار نیروهای اطلاعاتی و امنیتی قرار دارد و در این بین ده ها تن از آنها بازداشت شده اند.


یکشنبه، 18 بهمن ماه
یکشنبه، 18 بهمن ماه 1388

برنامه 22 بهمن مشهد..لطفا اطلاع رسانی کنید


همراه شو هموطن!

خواهرم ، برادرم، همشهریم، هموطنم سلام

سلامی که بوی آزادی را نوید می دهد، سلامی به روشنی خورشید و سلامی به بزرگی و زیبایی آسمان آبی ...

در این ایام تاریکی و ظلمت یک چراغ را می توان دید، آری، چراغ وحدت. این چراغ آنگونه که در این ایام به ما آموخت با مظلومیت تمام فقط به هدف خود بیندیشیم و فقط برای بدست آوردن آن مبارزه کنیم حتی، با ارزش از بین رفتن جانمان ... ما برای آزادی مبارزه می کنیم همچون حسین (ع)که برای آزادی مبارزه کرد، ما با ظلم و ستم مبارزه می کنیم همچون علی (ع)که در برابر ظالم ایستاد، ما با هر اعتقاد و مذهب و اندیشه از گذشته خود آموخته ایم که اینگونه باشیم و کسانی که در این راه قدم برنمی دارند به یقین به بی راهه می روند، ما با اتحاد و دلگرمی به همنوعان خود آسمانی که در آن خورشید آزادی ست را در آغوش خواهیم گرفت.

پس بپاخیز ، بپاخیز هموطن...

امیدواریم ما را در فجر سبز یاری رسانید..
12 و 13 بهمن: ترسيم " V" سبز بر روي اسكناسها
14 بهمن : سبز كردن و ترسيم " V" سبز بر روي تابلوهاي راهنمايي رانندگي و ايستگاه اتوبوسها
15 بهمن: پخش سرودهاي انقلابي و مرسوم جنبش سبز از طريق دستگاههاي FM بر روي فركانس در 100 مگاهرتز در خيابانهاي احمدآباد، سجاد و ... از ساعت 18 الی 21
16 بهمن: تجمع سكوت در سه راه راهنمايي از ساعت 6 عصر براي پاسداشت مجاهدتهاي آيت الله منتظري.
از 17 تا 21 بهمن : اطلاع رساني، اسكناس نويسي و ... براي شركت در تظاهرات 22 بهمن.
21 بهمن: بانگ الله اكبر و مرگ بر ديكتاتور ساعت 21الی 22
22 بهمن : تجمع در ميدان تقي آباد و در صورت امكان راهپيمايي آرام تا فلكه برق در ساعت 10
اندکی صبر سحر نزدیک است.....

جمعی از مردم سبز مشهد

محصولی عملاً کاره ای نیست


مخبر کمیسیون اجتماعی مجلس: محصولی عملاً در وزارت رفاه مسئولیتی ندارد

مخبر کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: زمانی که سازمان‌های بازنشستگی و تأمین اجتماعی زیر مجموعه وزارت رفاه نیستند، پیداست که وزیر رفاه هم در وزارت رفاه مسئولیتی ندارد.

سید جواد زمانی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبری فارس توانا با اشاره به اینکه اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس به دلیل عملکرد ضعیف در وزارت رفاه و تأمین اجتماعی مصمم به ادغام وزارتخانه رفاه با کار شدند، اظهار داشت: این طرح امروز در کمیسیون اجتماعی مطرح و بعد از نهایی شدن سه‌شنبه در صحن علنی مجلس مطرح می‌‌شود.

وی تصریح کرد: محصولی در زمان رأی گیری در مجلس وعده داد که سازمان تأمین اجتماعی را به وزارت رفاه برگرداند اما نتوانست این کار را انجام دهد.

زمانی افزود: وضعیت نابسامان در سازمان تأمین اجتماعی و بازنشستگی منجر به وجود آوردن مشکلات متعددی در جامعه شده است.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس اضافه کرد: رئیس جمهوری می‌توانست با کنار گذاشتن ذبیحی، تأمین اجتماعی را طبق اساسنامه به وزارت رفاه برگرداند اما وی این کار را نکرد.

نماینده مردم کنگاور، صحنه و هریسن بیان داشت: کمیسیون اجتماعی امیدوار است تکلیف وزارت رفاه در سال جاری مشخص شود.

وی در پایان خاطر نشان کرد: با ادغام وزارت رفاه و وزارت کار مشکلات موجود در صندوق‌های بازنشستگی، درمانی و فعالیت‌های اقتصادی شستا مرتفع خواهد شد.

دومین جلسه ی دادگاه هفت مدیر پیشین جامعه ی بهايی برگزار شد


کمیته ی گزارشگران حقوق بشر - دومین جلسه ی دادگاه هقت مدیر پیشين جامعه ی بهایی امروز 18 بهمن ماه برگزار شد.

دومین جلسه ی دادگاه مدیران جامعه ی بهایی در حالی برگزار شد که باز هم از حضور خانواده های آنها جلوگیری به عمل آمد و دادگاه به صورت غیر علنی برگزار شد.

جلسه ی اول این دادگاه روز 22 دیماه در شعبه ۲۸ دادگاه انقلاب تهران برگزار شده بود. از روند برگزاری دادگاه ها این طور استنباط می شود که جلسات محاکمه ایشان دنباله دار خواهد بود.

فریبا کمالآبادی، جمالالدین خانجانی، عفیف نعیمی، سعید رضائی، بهروز توکلی و وحید تیزفهم، شش تن از مدیران جامعه بهائیان هستند که ۲۵ اردبیهشت ماه سال گذشته در منازل شخصیشان بازداشت شدند.

مهوش ثابت، یکی دیگر از مدیران جامعه بهائیان نیز ۱۵ اسفند ۱۳۸۶ بازداشت شده بود.

18 بهمن 1388

نقش مرتضوی در کهریزک و فروش سوالات کنکور


نماینده اصفهان صبح امروز نطق با شش محور در صحن علنی مجلس ایراد کرد.

به گزارش خبرآنلاین، حسن کامران بخشی از نطق امروز خود را به بحث درباره دادستان سابق تهران اختصاص داد و با اشاره به گزارش مجلس از حوادث پس از انتخابات گفت: با توجه به گزارش تفحص مجلس، اسنادی از کهریزک و فروش سوالات کنکور موجود است که نشان از نقش دادستان سابق تهران دارد.

وی بی آنکه از سعید مرتضوی نامی ببرد، ادامه داد: او یک متهم است و دادگاه باید اتهامات آن را بررسی کند.

کامران کنایه‌ای هم به دستگاه قضایی زد و با اشاره به اعتراضات مسئولان این دستگاه به تفحص مجلس هفتم از قوه قضاییه، گفت: هرچند به دلیل آن تفحص از قوه قضاییه، با برخی نمایندگان تسویه حساب شد اما بنده از آیت الله آملی برای برخورد با عوامل خطاکار سپاسگذارم. او ادامه داد: البته توقع نداشتیم که دولت به ایشان [مرتضوی] منصب جدید بدهند!

این نماینده اصفهان که به توصیه به ساده زیستی در مجلس شهرت دارد، در نطق امروزش هم گفت: کسی زی‌طلبگی و ساده زیستی را به سخره نگیرد. کسی منکر لقمه حلال نیست، اما اگر کسی زندگیش چاق شد، حتما از رانت استفاده کرده است! به اعتبار مسئولیت نمایندگی، نباید بچه هایمان را سرکار بگذاریم، این مخالف مزاج امام خمینی(ره) است.

وی به نقل از امام گفت: ای کارگزاران، اگر دنیا سراغتان آمد، شما سراغ دنیا نروید. کامران سپس درباره رابطه ایران با آمریکا، به نقل از امام(ره)، آن را رابطه گرگ و میش نامید و به نقل از مقام معظم رهبری افزود: با دشمن قهر هستیم. مگر اینکه مثل شوروی از هم بپاشد.

وی به لزوم پیروی از رهبری در نظام ولایی ایران اشاره کرد و خطاب به کسانی که از این مسیر منحرف شده‌اند گفت: برای آنکه کج و کوله نروید، به حرفهای رهبری بچسبید و آنها را عملیاتی کنید.

نماینده اصفهان ابراز امیدواری کرد که ۲۲ بهمن امسال نماد دیگری از بصیرت مردم همچون ۹ دی باشد و تصریح کرد: در اصفهان خانمی را سراغ دارم که ۳ تا شهید داده و یک پسرش را هم کیهان در سال۶۰ نوشت که چریک است. این خانم امروز هم به آب به آسیاب دشمن ریختگان نشان می‌دهد که همچنان از تفکر انقلاب حفاظت می‌کند.

درخواست صدور حکم بازداشت بین المللی برای خامنه ای

Image and video hosting by TinyPic