Sunday, January 3, 2010

به : سازمان ملل متحد


به : سازمان ملل متحد
پنجشنبه 31 دسامبر2009
عاليجناب بن کی مون دبير کل سازمان ملل متحد
Boon Ki moon
سازمان ملل متحد
نيويورک 10017

جناب دبير کل ،
در باور به اينکه يکی از قوانين آن سازمان ، ايجاد صلح و رفاه اجتماعی در جهان است . امروزه که نقض حقوق بشر و تروريست جهانی ( در برمه - چين - سودان و ايران ) بيداد می کند ، معتفديم : منظور اصلی و واقعی اين سازمان در موارد زير برآورده نشده است و با مفاد قوانين اين سازمان مطابقت نمی کند . لذا محترمانه تقاضا می کنيم بدلايل زير، از مقام خود استعفا دهيد .

1 - سکوت - ناديده گرفتن و زير پا گذاشتن حقوق بشر درايران ، بکلی غير قابل قبول و تصور است . کجاست آن وظايف شرافتمندانه ی مقام دبير کلی سازمان ملل متحد ، و چگونه است که در اين شرايط بحرابی تاريخ جهان ، شما به ادامه ی موارد بی فايده ای می پردازيد که فقط نشان دهنده ی ضعف رهبری و مديريت ناصحيح آن سازمان است ؟
بی خردی و بی لياقتی شما باعث شده است تروريسم و ديکتاتوری های مختلف در جهان ، به ادامه ی جنايات دست جمعی خود بپردازد و از همه مهمتر: رفتار و عملکرد شما باعث صدمات فراوانی به ايرانيان شده است و نهايتا ، جهانيان را بمخاطره انداخته است .

2 - از تاريخ دوازدهم جون 2009 ، ايرانيان تقاضا نامه و همگام نامه های بسياری را امضا کرده اند که بنظر می رسد گوش شنوايی نداشته ، و کسی به آنها توجهی نکرده است ، و تقاضای عاجزانه ما در مورد رسيدگی به جناياتی از قبيل فحاشی - کتک - جرح - تجاوز جنسی و کشتار جمعی در ايران ، توسط کسانی که موظف به اجرای قوانين حقوق بشر هستند ، ترتيب اثر داده نشده است . کساني که از برقراری ی قوانين عدالت اجتماعی گفتگو می کنند و مانند شما ، وظايف شرافتمندانه ی بگردن گرفته اند و اصولا ، از اجرای آن دريغ می کنند .

3 - سازمان ملل متحد ، در اين زمان که مديريت آنرا بعهده داريد ، بر خلاف وظايف و منشور آن سازمان ، از قبول واقعيات و جناياتی که بمردم ستمديده ی ايران اعمال می گردد روی برگردان شده است و سياست شما در مورد برقراری وظايف اين سازمان ، بی نتيجه است و کارگر نيست . بصورتيکه تعلل در اجرای وظايف اين سازمان ، در بيست سال گذشته بی سابقه و همتا بوده است .

4 - صدای عملکرد و روش غيرمنطقی و نا معقول شما در جهان پيچيده است و باعث اضطراب در اقتصاد جهانی گرديده وغير قابل قبول است و دليل عمده آن ، 30% به روش نا درست ، و مديريت شما بستگی دارد .

تا جاييکه کنت روث ( Kenneth Roth ) ، مدير ارشد ناظرين حقوق بشر می گويد :
او ( شما ) تصوير کسی را برای جهانيان زنده می کنيد که با بدان نشسته است و از او ، چيزی حاصل نمی شود .
يا اينکه : مونا جوول ( Mona Juul ) ، سفير نروژ در سازمان ملل متحد ، در ياد داشتی به وزير امور خارجه ی کشور خود می نويسد: او ( شما ) آدم بی حس - استخوان و بی بنيادی هستيد که نمی تواند از شرافت اخلاقی و کاری را رعايت کند و حتا کارمندان خادم آن سازمان ، از شما بعنوان يک مدير نالايق و بدون درايت در کارسازی ياد می کنند که از طريق ناديده گرفتن جناياتی که رهبران ضد قوانين بشری در جهان انجام می دهند ، ماهيت و کيفيت اصولی آن سازمان را در مخاطره قرار داده ايد .

لذا : امضا کنندگان اين درخواست ، معتقدند که شما از دانش و مديريت کل سازمان ملل ناتوان و عاجز هستيد و از طرف جمع کثير ايرانيان ستمديده ، از شما انتظار دارند ، بخاطر منافع جهانی آزاد ، از سمت خود کناره گيری کنيد .

امضاء کنندگان
امضاء کنيد
http://www.petitiononline.com/Iran2500/petition.html


By Moris Irani
موریس ایرانی
03.01.2010

No comments:

Post a Comment

درخواست صدور حکم بازداشت بین المللی برای خامنه ای

Image and video hosting by TinyPic