Thursday, December 10, 2009

اگر جرم دفاع از آزادي است بله ما مجرم هستيم( برنامه دانشجويان دانشگاه صنعتي شريف در روزهاي آينده )


به نام آزادی
این روزها دیگر دانشگاه بوی خون ميدهد, در فضای دردآلود این خاک همه جا فرياد اعتراض به گوش می رسد . دیگر تمام حرمت ها شکسته شده و تمام خط قرمزها زیر پا گذاشته شده است . دیگر واژه آزادی تنها یادآور خون های ریخته شده و دلهای خون شده است . دیگر دانشجو ، دانشجو نیست مجرم است .
چه کنیم ، چه کنیم که چشم این مردم همیشه به ما دانشجویان بوده و هست و ما تنها به وظیفه ی خود عمل می کنیم و به دفاع از مردم برخاسته ایم . اگر این جرم است ما مجرمیم و این مزدوران خوب بدانند که در این راه هیچ دیکتاتوری نمی تواند جلوی اراده ی ما بایستد که ما نه از حبس می ترسیم ، نه از درد و نه از مرگ
اگر دوستانمان را به اسارت می برید ما نخواهیم نشست . اگر به دانشگاهها حمله می کنید و دوستانمان را به خاک و خون می کشید ما سکوت نخواهیم کرد و بدانید که اینها تنها اراده ی ما را محکمتر می کند .ما دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف ، تا آزادی تمام دانشجویان دریند ، و خارج شدن تمامی دانشگاهها از حالت نظامی وخروج نیروهای مزدور از دانشگاهها ، کلاسها را تحریم می کنیم و تجمع اعتراضی خود را هر روز از ساعت 12:30 از جلوی سلف دانشگاه آغاز می کنیم.از شنبه 21 آذر ، تا آزادی تمام همکلاس هایمان ، کلاسها را تحریم می کنیم و مانند امروز چهارشنبه 18 آذر ، تجمع خود را ساعت 12:30 از جلوی سلف آغاز می کنیم.

No comments:

Post a Comment

درخواست صدور حکم بازداشت بین المللی برای خامنه ای

Image and video hosting by TinyPic