Thursday, December 10, 2009

پیام سازمان آًزادی زن به دختران و زنان شجاع و آزادیخواه


نقش رهبری تان در اعتراضات ۱۶ آذر تحسین برانگیز است
به شما برای شجاعت بی نظیر، استقامت و هشیاری تان در مبارزه علیه رژیم اسلامی صمیمانه تبریک میگویم. اخبار مقاومت های پرشور و نقش پیشتازتان در جنبش آزادیخواهانه مردم را با شعف و افتخار دنبال میکنیم. همه جا سخن از بی باکی زنان و نقش فعال و مبتکر آنها در رهبری مبارزات سخن گفته میشود. جنبش آزادی زن در ایران آنچنان وسیع و عمیق شده است که دیگر چنین توصیفاتی با تعجب و شگفتی بیان نمیشود. نقش مهم و تعیین کننده زنان و جنبش آزادی زن در جنبش سرنگونی طلبانه مردم اکنون بر همه آشکار شده است. همه از موافق و مخالف رژیم زن ستیز اسلامی میدانند که زنان در مبارزه علیه رژیم اسلامی بجز زنجیرهایشان، چیزی برای از دست دادن ندارند.
سی سال زن ستیزی عریان، سی سال سرکوب و بیحقوقی، سی سال تحقیر و تبعیض، سی سال حجاب اسلامی و آپارتاید جنسی آنچنان نفرتی را از رژیم اسلامی در قلب های زنان آکنده کرده است، چنان اشتیاقی از دنیای بدون جمهوری اسلامی، بدون زن ستیزی و دنیای آزاد و برابر در آنها ایجاد کرده است که با بی پروایی و شجاعت تحسین آمیزی در پیشاپیش صفوف معترضین ضد رژیم قرار گرفته اند و تعرضات به اوباش اسلامی را رهبری میکنند. این واقعیت شیرین و پرافتخار جنبش آزادی زن در ایران است.
دست هایتان را به گرمی میفشارم. مبارزات شما برای آزادی و برابری را با هیجان و تحسین دنبال میکنیم. با هم علیه این رژیم سرکوبگر و زن ستیز با تمام قوا مبارزه میکنیم. آینده از آن ما است. میتوانیم و باید این نظام را به زیر کشیم و بر ویرانه های آن جامعه ای آزاد، برابر، مرفه و لائیک بسازیم. میتوانیم و باید جنبش آزادیخواهانه خود را تا پیروزی به پیش بریم. میتوانیم و باید هر گونه سیاست و دسیسه ای برای عقیم کردن جنبش و مبارزاتمان را خنثی و طرد کنیم. شعارهای ۱۶ آذر رعشه مرگ بر پیکر فرتوت این رژیم جنایتکار انداخت و در قلب های انسان های آزادیخواه و برابری طلب شادی و هیجان برانگیخت. "خامنه ای بدونه، بزودی سرنگونه" "بترسید، بترسید، ما همه با هم هستیم!" و "ما زن و مرد جنگیم، بجنگ تا بجنگیم!" پیام آزادیخواهانه و رادیکال شما را به گوش جهانیان رساند. به سازمان آزادی زن بپیوندید. سازمان آزادی زن را علنا در محلات و شهرهای خود تشکیل دهید. با هم انقلاب زنانه را در ایران به پیش خواهیم برد.
ستم بر زن موقوف
سرکوب زنان ممنوع
زنده باد آزدای زن
سازمان آزادی زن
۱۷ آذر ۱۳۸۸

No comments:

Post a Comment

درخواست صدور حکم بازداشت بین المللی برای خامنه ای

Image and video hosting by TinyPic