Friday, November 20, 2009

حمله هکرهای ولایت فقیه به وبلاگ اختصاصی آیت الله بروجردی


وقتی نظامی به نهایت عجز و ناتوانی خود میرسد حال و روزش به قدری رقت بار و دردناک می شود که در آن شرایط متوسل به بدترین و غیر انسانی ترین شیوه ها برای محو حس حقارت درونی خویش می شود .
اصولا وجود فیلترینگ و عدم آزادی بیان در هر نظامی دلیلی آشکار بر عدم مقبولیت وی است که با نقض اصول مسلم جمهوریت ، وارث نظامی خواهد بود فاقد مشروعیت . شکی نیست که نظارت و نقد حکومت توسط مردم از ابتدائی ترین تعاریف جمهوریت می باشد . نظامی که نقد پذیر نباشد بلاشک در دره دیکتاتوری سقوط خواهد کرد و دیر یا زود بساطش جمع می شود .
آیت الله بروجردی بعنوان یکی از جدی ترین منتقدین نظام ولایت فقیه ، همواره دیکتاتوری دینی را خشن ترین شکل دیکتاتوری در تاریخ می داند و بدلیل پافشاری بر اعتقادش مبنی بر لزوم جدایی دین از دولت ، تاکنون متحمل سخت ترین ضربات از جانب دشمنان آزادی شده است .
جمهوری ولایت فقیه که در سراشیبی سقوط قرار دارد در ماههای اخیر بر شدت تلاشهایش برای خروج از بحران مشروعیت افزوده است و با صرف هزینه های هنگفت بیت المال در جهت گسترش فیلترینگ ، به بقای عمر حقیرش دل بسته است اما دیگر دیر شده و ملت بزرگ ایران این بار برغم تمامی موانع موجود ، برای برچیدن نظام ملایان دست بکار شده و انشاالله تا فتح قله های پیروزی چند قدمی بیش باقی نمانده است .

No comments:

Post a Comment

درخواست صدور حکم بازداشت بین المللی برای خامنه ای

Image and video hosting by TinyPic