Friday, January 1, 2010

وزارت اطلاعات مردم را به خبرچینی علیه مخالفان فراخواند


رادیو فرانسه: وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ایران با انتشار بیانیه ای هشدارآمیز خطاب به رهبران اعتراض های جاری در ایران خواسته است تا به اصطلاح با آنان اتمام حجت کند. در این بیانیه، وزارت اطلاعات ضمن نسبت دادن اعتراض های جاری کشور به گروه های غیرمذهبی مخالف جمهوری اسلامی تأکید کرده است که اطلاعات موثقی از ارتباط برخی از معترضان که از آنان تحت عنوان "فتنه گران" یاد کرده با "بیگانگان" و گروه های مخالف حکومت اسلامی در دست دارد که به زودی منتشر خواهد کرد.

وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی در جای دیگری از بیانیه خود تأکید نموده که رویدادهایی همانند "انقلاب های مخملی" که قصدی جز براندازی جمهوری اسلامی ایران ندارند در این کشور متحقق نخواهند شد.

وزارت اطلاعات اضافه کرده است که تاکنون صرفاً برای تمیز صفوف و تشخیص عوامل اصلی ناآرامی ها در برخورد با معرتضان باصطلاح با مدارا رفتار کرده، ولی از آنجا که ناآرامی ها اکنون می رود اصل ولایت فقیه را بیش از پیش نشانه بروند دیگر از این پس سیاست مدارا را در قبال مخالفان دنبال نخواهد کرد.

وزارت اطلاعات در پایان بیانیه اش از مردم خواسته است که اطلاعات و مستندات خود را اعم از فیلم و عکس در مورد مخالفان به ستاد خبری این وزارتخانه ارایه کنند.

No comments:

Post a Comment

درخواست صدور حکم بازداشت بین المللی برای خامنه ای

Image and video hosting by TinyPic